Hoe kunnen een reeks video's ingezet worden om een product te promoten?

Met een ANWB Creditcard heb je tal van voordelen, allemaal in je zak. Niet alleen de mogelijkheid om altijd online te betalen, maar het omvat ook aankoopverzekering, leveringsgarantie, noodgeld voor op reis en autohuurverzekering.  

Foto JorisJoris (art-director): “Ik ben een groot fan van de mixed media stijl en heb dat ook toegepast op de ANWB Creditcard case. Het was dan ook geweldig om te zien dat het concept werd omarmd door het team bij ANWB. We hebben AI visuals gecombineerd met de door ons ontwikkelde ANWB line-illustratie stijl. Ik houd ervan om te experimenteren en te combineren met tools en stijlen. Van concept, tot draaidag tot post-productie was het een ontzettend leuk en bevredigend project om aan te werken.”

Creativiteit draait niet alleen om het breken van grenzen; het gaat ook over slim werken binnen de kaders die je zijn gegeven. De ANWB heeft ons de opdracht gegeven een reeks korte video’s te produceren. Deze video’s dienden geschikt voor gebruik te zijn op sociale media, in-store displays en op hun website ANWB.nl. De video’s benadrukken de voordelen van de ANWB Creditcard en zijn gericht op zowel leden als niet-leden van de ANWB, in de leeftijdsgroep van 25 tot 75 jaar. De ANWB leverde enkele voorbereide scripts en visuele suggesties, wat het proces ten goede kwam.

Het beperken van de video’s tot slechts 15 seconden was een uitdaging bij het overbrengen van de volledige boodschap. Maar onze experts met jarenlange ervaring zijn erin geslaagd om de essentie krachtig en helder te communiceren. Dit is hét bewijs dat we niet alleen out-of-the-box denken, maar ook impactvolle inhoud binnen de gegeven kaders leveren. We zijn net zoals de ANWB enorm trots op het eindresultaat!

Benieuwd hoe we een geit bovenop een auto in het midden van een studio hebben gekregen? Dat hebben we niet gedaan! We gebruikten AI-tools zoals Midjourney om sommige elementen in deze gemengde media visuele stijl te visualiseren, zoals de geit en de auto.

Storyboard 1: Autohuurverzekering
Voordat de scenes werden opgenomen hebben onze experts een aantal storyboards ontwikkeld.
storyboard autohuurverzekering
Storyboard 2: Aankoopverzekering
storyboard aankoopverzekering
Storyboard 3: Noodgeld
storyboard noodgeld
Storyboard 4: Aflevergarantie
storyboard aflevergarantie

Nadat de storyboards waren goedgekeurd, zijn de opnamen gemaakt.

ANWB Creditcard opnamen

Stel je voor: een personage zonder baard dat plotseling getransformeerd wordt tot een persoon met een lange baard.

Onze experts hebben een groeiende baard geanimeerd en toegepast op de persoon

Benieuwd naar het eindproduct? Bekijk de onderstaande video's!

ANWB Creditcard: Aankoopverzekering

ANWB Creditcard: Aflevergarantie

ANWB Creditcard: Autohuurverzekering

ANWB Creditcard:  Noodgeld

Wil je je eigen commercial (mag ook zonder geit)?  Neem vrijblijvend contact op en vraag naar de mogelijkheden!

Op zoek naar een oplossing voor jouw vraagstuk?
Vraag het een van onze 24+ experts in een gratis intake sessie.
Commercial Director
Sander Groenewege
Portretfoto van Jeroen Westenbroek.
Managing Director
Jeroen Westenbroek
Portretfoto van Luc
Creative Director
Luc Lutters
1
/
3
Bekijk de volledige case voor meer details.