Creativiteit draait niet alleen om het breken van grenzen; het gaat ook over slim werken binnen de kaders die je zijn gegeven. De ANWB heeft ons de opdracht gegeven een reeks korte video’s te produceren. Deze video’s dienden geschikt voor gebruik te zijn op sociale media, in-store displays en op hun website ANWB.nl. De video’s benadrukken de voordelen van de ANWB Creditcard en zijn gericht op zowel leden als niet-leden van de ANWB, in de leeftijdsgroep van 25 tot 75 jaar. De ANWB leverde enkele voorbereide scripts en visuele suggesties, wat het proces ten goede kwam.
Het beperken van de video’s tot slechts 15 seconden was een uitdaging bij het overbrengen van de volledige boodschap. Maar onze experts met jarenlange ervaring zijn erin geslaagd om de essentie krachtig en helder te communiceren. Dit is hét bewijs dat we niet alleen out-of-the-box denken, maar ook impactvolle content binnen de gegeven kaders leveren. We zijn net zoals de ANWB enorm trots op het eindresultaat!
Benieuwd hoe we een geit boven op een auto in het midden van een studio hebben gekregen? Dat hebben we niet gedaan! We gebruikten AI-tools zoals Midjourney om sommige elementen in deze gemengde media visuele stijl te visualiseren, zoals de geit en de auto.